سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محافظت از دیوید بکهام (سه شنبه 86/3/22 ساعت 3:47 صبح)

نگرانی برای ایمنی ستاره انگلیسی ؛

محافظان آمریکایی از بکهام حفاظت می کنند
دیوید بکهام و خانواده اش در مدت زمان حضور در ایالات متحده مورد هیچ گونه تهدیدی واقع نخواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بکهام در حالی قرار است به تیم آمریکایی لس آنجلس گالکسی بپیوندد که نگرانی هایی در خصوص ایمنی او ، همسر و سه فرزندش وجود دارد. یک منبع آگاه در روزنامه بریتانیایی دیلی استار گفت: امنیت ، اولویت اصلی بکهام است. البته آنها در این خصوص هیچ گونه نگرانی ندارند. لس آنجلس پول زیادی بابت استخدام بکهام پرداخت کرده و مسئولان این تیم هرکاری را در خصوص محافظت از این بازیکن انجام خواهند داد.

مسئولان باشگاه لس آنجلس گالکسی قول داده اند بازیکن تیمشان در ورزشگاهی فوق امن به میدان برود. قرار است در هر ورودی ورزشگاه، ردیاب نصب کنند تا خطری بکهام را تهدید نکند. یک تیم از کارمندان سابق سیا در امر محافظت از بکهام وارد عمل شده اند. خانه این بازیکن نیز به قفل های ایمنی و علائم هشداردهنده مجهز خواهد شد.





ژورنالیست جهان (سه شنبه 86/3/22 ساعت 3:42 صبح)

به نقل از روزنامه اسپانیا بکهام جذاب ترین ژورنالیست جهان شد

در این روزنامه امده که نیمی از جوانان و مردهای انگلیسی واسپانیایی از تیپ و چهره وطرز ارایش بکهام  استفاده میکنند واو را الگوی خود در لباس و چهره میدانند

ظمننا ویکتوریا همسر بکهام هم خواننده وژورنالیست معروف  انگلیس است

 





شماره ی7 (سه شنبه 86/3/22 ساعت 3:37 صبح)
بکهام با شماره 7 همیشه اینو تو ذهنتون بسپرید بکهام و7 دیگه هر کی بیاد تو انگلیس که بکهام نمیشه این بکهام با همه فرق داره این بکهام اسطوره ی فوتباله اره اینا رو دارم راست میگم باور  کنید بکهام دیگه تو دنیا لنگه نداره 

شماره 7 فقط برازنده ی بکهام جونه





تمجید از بکهام (سه شنبه 86/3/22 ساعت 3:18 صبح)
دیوید بکام مورد تمجید هم تیمی‌هایش در تیم ملی انگلیس قرار گرفت
انگلستان - لیگ برتر
یوفا نیوز: "دیوید بکام" پس از بازگشت پیروزمندانه به تیم ملی فوتبال انگلیس در جریان تساوی یک بر یک در دیدار دوستانه این تیم مقابل برزیل در ورزشگاه ومبلی، مورد تمجید هم تیمی‌هایش قرار گرفت.

به گزارش یوفا از لندن: وی که پس از یازده ماه به تیم ملی انگلیس دعوت شده بود در دقیقه ‪ ۶۸‬این مسابقه گل نخست را برای "جان تری" ساخته و پرداخته کرد.

اما "دیه‌گو" در وقت اضافه نتیجه را به تساوی کشاند.

بکام با بازگشت خود قدرت را به جناح راست خط میانی باز گرداند تا مهارت‌های وی مکمل خوبی برای تیم "استیو مکلارن" باشد.

وی که شب گذشته پس از انجام نود و پنجمین مسابقه ملی خود، به دنبال ثبت صد مسابقه ملی است، گفت: بازی در تیم ملی انگلیس را آسان به دست نیاورده‌ام. همیشه احساس می‌کنم که باید برای حفظ جایگاهم تلاش کنم. با بازی در هر تیمی برای بودن در تیم ملی تلاش کرده‌ام.

این بازیکن پس از تعویض در سیزده دقیقه مانده به پایان دیدار مقابل برزیل، مورد تشویق بی‌نظیر ‪ ۸۸‬هزار تماشاگر ورزشگاه ومبلی قرار گرفت.

بکام اظهار داشت: شب تاریخی برای انگلیس بود. همیشه داشتن حمایت هواداران زیباست و من همواره از این موهبت برخوردار بوده‌ام.

وی که معتقد است تیم ملی انگلیس باید عملکرد مشابهی را در دیدار مقابل استونی در مقدماتی یورو ‪ ۲۰۰۸‬در تالین داشته باشد، افزود: باید ببریم. باید مقابل این تیم مثل مسابقه با برزیل بازی کنیم. چهارشنبه، شب بزرگی برای ماست که خود را برای آن آماده می‌کنیم.

"پل رابینسون" دروازه‌بان تیم ملی انگلیس هم با استقبال از بازگشت بکام و "مایکل اوون" که اولین بار بود پس از مصدومیت زانو در جام جهانی ‪ ، ۲۰۰۶‬به طول کامل در یک مسابقه بازی می‌کرد، گفت: بازگشت این دو بازیکن تقویت روحیه بزرگی بود. هر دوی آنها عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. بکام خیلی خوب بازی کرد. او یک گل برای ما ساخت و فرصت‌های دیگری به وجود آورد.

"فرانک لمپارد" هم اظهار داشت: بکام خیلی خوب بازی کرد. این همان بازی است که او در رئال مادرید انجام می‌دهد و همان چیزی است که ما از وی انتظار داریم. او همیشه از ضربات آزادی را می‌زند که می‌تواند به گل تبدیل شود.

 





رکورداری بکهام (سه شنبه 86/3/22 ساعت 3:17 صبح)

کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس با انجام بیشترین مصاحبه در جام جهانی 2006، عنوان رکورددار برگزاری نشست مطبوعاتی را بین بازیکنان حاضر در جام جهانی که گذشت را دارد

به نقل از بلک سوئیس، دیوید بکهام، بازیکن جنجالی و پرحاشیه تیم انگلیس با انجام بیشترین مصاحبه، بین بازیکنان حاظر در جام جهانی رکورد دار این اتفاق شده است.
بیشترین مصاحبه وی با مطبوعات کشورهای اسکاندیناوی بوده و این به دلیل محبوبیت زیادی است که در این منطقه دارد

بر اساس این گزارش، تا کنون ۲۰۰ درخواست انجام گفت و گو با بکهام به دست سخنگوی تیم انگلیس رسیده است که این فقط مصاحبه های مطبوعاتی او در جام جهانی 2006 است که در 17 خرداد امسال 1386اعلام شد





هندی ها برای بکهام فیلم می سازند (دوشنبه 86/3/21 ساعت 7:44 صبح)

هندی‌ها برای‌ بکهام‌ فیلم‌ می‌سازند
    
     یک‌ خانواده‌ هندی‌ در تلاشند تا دختر فوتبالیستشان‌ به‌ رسم‌ هندی‌ها پرورش‌ و آموزش‌ داده‌ شود، اما «جینکی‌»برخلاف‌ خواهر بزرگترش‌ (جسی‌)آمادگی‌ یک‌ ازدواج‌ هندی‌ را دارد، از همین‌ رو به‌ کار خانه‌ می‌پردازد.ولی‌ «جسی‌ خواهر کوچکتر»آرزو می‌کند که‌ فوتبال‌ را کاملا حرفه‌ای‌ دنبال‌ کند و الگوی‌ او هم‌ کسی‌ نیست‌ جز «دیوید بکهام‌»، ستاره‌ فوتبال‌ انگلیس‌، اما با این‌ همه‌، خانواده‌، او را درک‌ نمی‌کنند و شرایطی‌ برای‌ دخترشان‌ پدید می‌آورند تا او میان‌ سنت‌ها و آرزویش‌ یکی‌ را انتخاب‌ کند.
     کارگردان‌ این‌ فیلم‌ که‌ نامش‌ «مثل‌ بکهام‌ تلاش‌ کن‌»می‌باشد، «گورینور چادما»ست‌ و راناتیلی‌، ناگرا، جاناتان‌ رایز و...در آن‌ ایفای‌ نقش‌ می‌کنند.این‌ فیلم‌ در انگلیس‌ و امریکا فروش‌ خوبی‌ داشته‌ است‌.


    





دیوید بکهام به ماه میرود (دوشنبه 86/3/21 ساعت 6:23 صبح)

دیوید بکهام ستاره فوتبال رئال مادرید گفت علاقه زیادی به
فضانورد شدن دارد.

به گزارش آنانوا ، بکهام گفته است می خواهد شانس رفتن به فضا را امتحان کند.
ستاره سابق منچستر یونایتد می گوید:«وقتی بازنشسته شدم دوست دارم به ماه
سفر کنم. مطمئنم که سفر پر ماجرا و جالبی خواهد بود».
بکهام در آخر گفت:«می دانم که ارزوی عجیبی است چون عمده بازیکنان پس از
بازنشستگی به مربیگری می پردازند اما من فکر نمی کنم این کار برای من مناسب باشد».

 





ازدواج بکهام و ویکتوریا (دوشنبه 86/3/21 ساعت 3:29 صبح)

زندگی دیوید بکام به قبل و بعد از ازدواج با ویکتوریا تقسیم می‌شود و نه پیوستن یا جدایی‌اش از منچستریونایتد. ویکتوریا بود که از دیوید یک مانکن معروف ساخت و او را وارد عرصه نمایش کرد و حالا راهی هالیوود نموده. او کیست و چگونه دیوید بکام  را از دنیای فوتبال به قلب هالیوود برد؟

ویکتوریا کارولین آدامز متولد 17 آوریل 1974، خواننده انگلیسی معروف به ویکتوریا آدامز وود شهرت خود را از ابتدا در گروه موسیقی اسپایس گرلز و سپس با ازدواج با دیوید بکام به‌دست آورد و آن را تشدید کرد. اکنون ویکتوریا را به‌عنوان همسر بکام می‌شناسند، نه برعکس!

به نقل از سایت فوتبال نیوز


ویکتوریا خواننده موسیقی پاپ، ترانه‌سرا و طراح مد است و
Posh Spice نام مستعاری است که بی‌بی‌سی برای او انتخاب کرده است. به‌رغم شهرت فراوان ویکتوریا و قرار گرفتن آهنگ‌هایش بین 10 آهنگ برتر انگلستان، مجموعه کارهای انفرادی‌اش نتوانست نظر مخاطبانش را به خود جلب کند و در زمینه تجاری با شکست مواجه شد. در حقیقت ویکتوریا را خواننده بی‌استعدادی می‌شناسند که به مدد ازدواج با بکام نام خود را مطرح نگاه داشت.


او تنها عضو اسپایس گرلز بود که آلبوم انفرادی نداشت و می‌گفت نمی‌خواهد به تنهایی کار کند اما سرانجام در آگوست 2000، ویکتوریا پس از جدایی از گروه، اولین آلبوم انفرادی‌اش را منتشر کرد. آلبوم اول او با موفقیت نسبی همراه بود اما کار دومش در سپتامبر 2001 نتوانست رقیبانش را شکست دهد. یکی از علت‌های اصلی ناکامی او در فروش آلبوم دوم جنجالی بود که برای حلقه بدلی که در اجرای زنده خود در بیرمنگام توجه عکس‌ها را برانگیخت، به وجود آمد. این اتفاق باعث شد هواداران کم‌شمارش، رفتار خصمانه‌ای با او داشته باشند و ویکتوریا را زنی بخوانند که فقط دنبال جنجال‌آفرینی است، نه هنر.

به راستی دیوید بکام و ویکتوریا چگونه با یکدیگر آشنا شدند و ازدواج کردند؟ بکام در کتاب معروفش به نام <روایت من> که سال 2003 توسط انتشارات کالینز ویلو چاپ شد، بخش مفصلی را به ویکتوریا اختصاص داده که قسمت‌های بسیار کوتاهی از آن را می‌خوانید:

یک :همسرم عکسم  را از صفحات روزنامه‌ها کند و من هم او را روی صفحه تلویزیون یافتم. من در چینگفورد بزرگ شده‌ بودم و او در گافز اوک، که 15 دقیقه با اتومبیل از هم فاصله دارند. ما از مغازه‌های یکسانی خرید می‌کردیم. در رستوران‌های ثابتی غذا می‌خوردیم ولی طی سال‌های زندگی در شمال لندن هرگز یکدیگر را ندیده بودیم اما وقتی برای اولین بار با هم ملاقات کردیم، گویی همیشه یکدیگر را می‌شناختیم.


نوامبر 1996 بود که در هتلی در تفلیس نشسته بودم؛ شب پیش از رویارویی با گرجستان در چارچوب رقابت‌های جام‌جهانی بود. گری نویل، هم‌اتاقی‌ام روی تخت دراز کشیده بود. سفر با تیم‌های فوتبال یعنی خوردن، خوابیدن و برگزاری مسابقه. در آن هتل قدیمی تفلیس چه کاری از دست ما در روزی بارانی بر می‌آمد؟تلویزیون روشن بود و کانال موسیقی را گرفتیم. همان لحظه قطعه جدید گروه <اسپایس گرلز> به نام <بگو اون جا هستی> پخش شد. چهار نفر زن اعضای گروه در یک صحرا آواز می‌خواندند و ویکتوریا لباس تیره‌ای به تن داشت و خود را شبیه گربه‌ها کرده بود. پیش‌ترها هم آوازهای اسپایس گرلز را شنیده و چهره‌هایشان را دیده بودم اما آن روز، در آن هتل کوچک خفقان‌آور تفلیس توجه بیشتری به آن قطعه کردم. ویکتوریا در آن قطعه محشر بود.
به خودم گفتم: <حاضر میشه باهام حرف بزنه؟> هنوز در دنیای فوتبال جوان به شمار می‌رفتم و چندان معروف نبودم، در حالی که گروه اسپایس گرلز در اوج به‌سر می‌برد. نام و چهره آنها را همه جا می‌دیدید.


دو:یک ماه بعد در لندن به‌سر می‌بردیم و در رختکن استمفوردبریج آماده مسابقه با چلسی می‌شدیم که کسی آمد و گفت گروه <اسپایس گرلز> اینجا هستند و می‌خواهند با بازیکنان منچستریونایتد ملاقات کنند. به خودم گفتم:‌ <یعنی ویکتوریا اینجاست؟ یعنی او را می‌بینم؟>کسی جلو آمد و گفت: <سلام دیوید، من سایمون فولر هستم، مدیر برنامه‌های اسپایس گرلز. می‌خواهم ویکتوریا را ببینی.>احساس کردم عرق بر چهره‌ام جاری شد، ناگهان احساس گرمای شدیدی کردم. ویکتوریا جلو آمد و گفت: <سلام دیوید.>هم زیبا بود، هم خونسرد و باوقار. سایمون فولر حرف می‌زد و نمی‌دانم چه می‌گفت، من میخکوب شده بودم.


سه:می‌گویند نوجوان‌ها زود عاشق می‌شوند. می‌گویند عشق آنها بی‌دوام است و بی‌تردید خیلی‌ها تصور می‌کردند رابطه من و ویکتوریا مشابه بسیاری از روابط نوجوانان خواهد بود اما وقتی با او از طریق تلفن حرف زدم، دریافتم علا‌قه‌ام عمیق است. یک بار برای دیدارش چهار ساعت از منچستر تا لندن را رانندگی کردم. خوب به یاد دارم اتومبیلم بی‌ام و آبی رنگ مدل M3 بود. مادرم می‌دانست با ویکتوریا حرف می‌زنم اما باور نمی‌کرد یک فوتبالیست شیفته یک خواننده شود.


چهار:به هر هتلی که ویکتوریا آن جا می‌رفت دسته‌های گل می‌فرستادم که در آنها یک شاخه گل رز جلب‌نظر می‌کرد. بی‌تاب بودم.یک بار از لندن تا کمبریج را با او رانندگی کردیم. وسط راه پیتزا ساده‌ای خوردیم، مثل دوتا آدم معمولی. سپس به لندن برگشتیم و به خانه پدر و مادرم رفتیم. بعد از خوردن شام با آنها فیلم <جری مک گوایر> با بازی تام کروز را دیدیم. سپس به خانه مادر ویکتوریا رفتیم. همه جزئیات آن روز را به یاد دارم. مادر او جلو آمد و گفت: فوتبالیست هستی؟ این طور نیست؟ پاسخ دادم <بله> و او دوباره پرسید <برای چه تیمی بازی می‌کنی؟>
نمی‌دانم چرا ولی تعجب نکردم، او نمی‌دانست برای منچستریونایتد بازی می‌کنم.


پنج:ابراز عشق ما ساده بود. مثل دو تا آدم معمولی حرف زدیم.
گفتم: ویکتوریا دوستت دارم.
گفت: منم دوستت دارم دیوید.


شش:برای برگزاری مراسم ازدواج قصری را در منطقه لاترل استو در ایرلند انتخاب کردیم. آن قصر هرچه نیاز داشتیم را داشت. کلیسای محلی همان نزدیک بود و معماری‌اش فوق‌العاده. دو روز پیش از عروسی آن جا رفتیم. مادر و پدرم و میهمانان روز بعد وارد شدند.ساقدوش من گری نویل بود. نزدیک به سیصد نفر میهمان داشتیم. از چهره‌های معروف عرصه سینما، تلویزیون و موسیقی تا ورزشکاران. همه بازیکنان منچستریونایتد آنجا بودند.خوشحال بودم و احساس افتخار می‌کردم. چنان احساسی برایم تازگی داشت. من و ویکتوریا از این که ما را خانم و آقای بکام می‌خواندند به هیجان آمده بودیم.


 

از خدا ممنونم که فرزندی به من بخشیده.

به نقل از سایت فوتبال نیوز

هفت:سال 1999پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل اینتر در لیگ قهرمانان بود که ویکتوریا به من زنگ زد. می‌خندید. به او گفتم پس از پایان مسابقه پیراهنم را با دیگو سیمونه (که در جام‌جهانی 1998 طی دیدار انگلیس و آرژانتین درگیر شدند و بکام اخراج شد) عوض کردم. در بازگشت به لندن بود که موبایلم زنگ زد و آنچه شنیدم نفسم را بند آورد.
ویکتوریا بود: دیوید، دکترها می‌گن امشب باید به بیمارستان بروم. پسرمون امشب به دنیا می‌یاد.
خیلی چیزها در فوتبال من را شاد کرده بود، خیلی چیزها ولی احساس پدرشدن را چیز دیگری یافتم؛ آمیزه‌ای از هیجان، ترس و شادی. مثل این بود که انگار مریض شده‌ام. به سرعت یک بسته شکلا‌ت خریدم و به طرف خانه پدر و مادر ویکتوریا رفتم.همیشه می‌خواستم بچه‌دار شوم. شاید برای این که همیشه فقط یک خواهر داشتم و عاشق خانواده‌های پرجمعیت بودم.




اعتراف مک لارن (دوشنبه 86/3/21 ساعت 3:24 صبح)

سر انجام مکلارن رضایت داد و پس از جند ماه چشم پوشی از بکام تصمیم گرفت با توجه به بازیهای خوبش در رئال او را به تیم ملی کشورش دعوت کند کاپتان سابق بریتانیایی ها از بعد از جام جهانی تا کنون برای تیم ملی کشورش بازی نکرده و حالا اسم او در لیست بازیکنانی است که برای بازی دوستانه مقابل برزیل و بازی یورو 2008 مقابل استونی قرار گرفته و برای بازی های بعد راستی او در این دو بازی موفق شد دو تا پاس قشنگ بدهمک لارن معتقد است:((او سزاوار برگشتن به تیم ملی بود فکر میکنم او در اوج است و شاید به خوبی همیشگی اش باشد او شخصیتش را در این مدت به نمایش گذاشت و هیچوقت انگیزه اش برای بازی در تیم ملی را از دست نداد او در تمرینات همچنان سخت تلاش میکند.او در تمرینات همچنان سخت تلاش میکند و با قابلیتهایش قادر است اتفاقات افتاده را جبران کند و دوباره این کار را انجام داد.))رودی ادامه داد:آرزو میکنم هیچ وقت مادرید را ترک نمیکرد چون خیلی خوب بازی می کند شاید گالکسی بتواند او را یک سال به رئال قرض دهد امیدوارم این اتفاق بیفتد.بکام تابستان به امریکا میرود و این موضوع باعث شده این شایعه جریان یابد که او فقط برای این دو بازی به تیم ملی برگشته و پس از آن با توجه به سطح پایین لیگ آمریکا دیگر جایی در تیم ملی ندارد،استیو مکلارن هم گفته :همانطور که آن موقع به شما گفتم و میدانم هیچ کس باور نکرد هیچ وقت در را به روی کسی نمیبندم من بازیکنانی مثل جیمز.کمپل و بات هم دعوت کردم،دیوید در تیم است چون در شرایط خوبی به سر میبرد و میتواند کمکمان کند در بازی های مانده به جام اروپا پیروز شویم آمادگی بیشتر است و دیوید .حضور دوباره بکام برای تیم من یک تحول به جا و خوب است . 10 روز پیش با دیوی گپ زدم و وقتی شور او را برای بازی در تیم ملی کشورش دیدم تصمیم گرفتم او را دعوت کنم و معتقدم به خوبی به کشورش خدمت میکند.





بکهام باز هم پیشتازی میکند (دوشنبه 86/3/21 ساعت 3:21 صبح)

بکام در همه عرصه ها همچنان پیشتاز

دو پیرزی برای رئال و یک تساوی برای انگلیس نتیجه سانترهای زیبای بکام

سلام به مهمانان وبلاگ چند وقت به خاطر درسا نبودم.قربون دیویدو انگلیسو اصلا همه برم که دارن میترکونن  تساوی 1-1 انگلیس مقابل مردان همیشه برتر مستطیل سبز یعنی برزیل به دست نمی آمد مگر آنکه دیوید با پاسها و سانترهای زیبایش هنر نمایی کند..رئال همچنان در صدر جدول لالیگا به سر میبرد و همگان منتظر بازیهای بعدی هستند.تیم ملی انگلیس هم که بکام را در اختیار دارد چهارشنبه طی مسابقات مقدماتی یورو 2008 به مصاف استونی رفت وبا دو سانتر بکهام به گل رسید  بکهام من برات میمیرم امیدوارم تو همه بازی ها پیشتاز  باشی میمیرم برا وان پاسای طلایی بکهام تو بهترین بازیکن جهانی اینو با تمام عشقم می نویسم

 





   1   2      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ ?
 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 0 بازدید
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدیدها: 6847 بازدید
  • درباره من

  • دیوید بکهام مرد  ارزوها
    سید حامد احمدی طباطبایی
    من سید حامد احمدی طرفدار دیوانه دیوید بکهام امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید راستی نظر یادتون نره
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • آهنگ وبلاگ من
  •