سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تمجید از بکهام (سه شنبه 86/3/22 ساعت 3:18 صبح)
دیوید بکام مورد تمجید هم تیمی‌هایش در تیم ملی انگلیس قرار گرفت
انگلستان - لیگ برتر
یوفا نیوز: "دیوید بکام" پس از بازگشت پیروزمندانه به تیم ملی فوتبال انگلیس در جریان تساوی یک بر یک در دیدار دوستانه این تیم مقابل برزیل در ورزشگاه ومبلی، مورد تمجید هم تیمی‌هایش قرار گرفت.

به گزارش یوفا از لندن: وی که پس از یازده ماه به تیم ملی انگلیس دعوت شده بود در دقیقه ‪ ۶۸‬این مسابقه گل نخست را برای "جان تری" ساخته و پرداخته کرد.

اما "دیه‌گو" در وقت اضافه نتیجه را به تساوی کشاند.

بکام با بازگشت خود قدرت را به جناح راست خط میانی باز گرداند تا مهارت‌های وی مکمل خوبی برای تیم "استیو مکلارن" باشد.

وی که شب گذشته پس از انجام نود و پنجمین مسابقه ملی خود، به دنبال ثبت صد مسابقه ملی است، گفت: بازی در تیم ملی انگلیس را آسان به دست نیاورده‌ام. همیشه احساس می‌کنم که باید برای حفظ جایگاهم تلاش کنم. با بازی در هر تیمی برای بودن در تیم ملی تلاش کرده‌ام.

این بازیکن پس از تعویض در سیزده دقیقه مانده به پایان دیدار مقابل برزیل، مورد تشویق بی‌نظیر ‪ ۸۸‬هزار تماشاگر ورزشگاه ومبلی قرار گرفت.

بکام اظهار داشت: شب تاریخی برای انگلیس بود. همیشه داشتن حمایت هواداران زیباست و من همواره از این موهبت برخوردار بوده‌ام.

وی که معتقد است تیم ملی انگلیس باید عملکرد مشابهی را در دیدار مقابل استونی در مقدماتی یورو ‪ ۲۰۰۸‬در تالین داشته باشد، افزود: باید ببریم. باید مقابل این تیم مثل مسابقه با برزیل بازی کنیم. چهارشنبه، شب بزرگی برای ماست که خود را برای آن آماده می‌کنیم.

"پل رابینسون" دروازه‌بان تیم ملی انگلیس هم با استقبال از بازگشت بکام و "مایکل اوون" که اولین بار بود پس از مصدومیت زانو در جام جهانی ‪ ، ۲۰۰۶‬به طول کامل در یک مسابقه بازی می‌کرد، گفت: بازگشت این دو بازیکن تقویت روحیه بزرگی بود. هر دوی آنها عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. بکام خیلی خوب بازی کرد. او یک گل برای ما ساخت و فرصت‌های دیگری به وجود آورد.

"فرانک لمپارد" هم اظهار داشت: بکام خیلی خوب بازی کرد. این همان بازی است که او در رئال مادرید انجام می‌دهد و همان چیزی است که ما از وی انتظار داریم. او همیشه از ضربات آزادی را می‌زند که می‌تواند به گل تبدیل شود.

 





لیست کل یادداشت های این وبلاگ ?
 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 6 بازدید
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدیدها: 6868 بازدید
  • درباره من

  • دیوید بکهام مرد  ارزوها
    سید حامد احمدی طباطبایی
    من سید حامد احمدی طرفدار دیوانه دیوید بکهام امیدوارم از این وبلاگ لذت ببرید راستی نظر یادتون نره
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • آهنگ وبلاگ من
  •